h

h

h

h

Genesis



وبلاگ مورد نظر در سیستم بلاگ اسکای موجود نمی باشد.



خوب من به وجودش آوردم!


اگر این وبلاگ قبلا مال کسی بوده و الان میخوادش بهم بگه. قیمت پیشنهادی یادتون نره عزیزان! ممنون!


گاهی آدم چوب دوستانش رو میخوره. بنابراین باید در انتخاب دوست دقت کرد. مثل همین مورد این وبلاگ! دوست، میشه بلای جون! دردسر! زحمت! بدبختی! اعصاب خوردکنی! بمیره بهتر از اینه که باشه!

نظرات 61 + ارسال نظر
امیر------------بی تو هرگز دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:58 ب.ظ

تماس با ما رو بخون ....دد

این رو تو فرستادی؟!!
------------

میدونی بی نمک یعنی چه ؟ یعنی یه مینوی لوس

الهی امیرت بمیره که اشکات در آورده باشه ....عزیزم خودت میدونی که من هیچوقت از دستت ناراحت نمیشم و خواستم یکم حالتون بگیرم که ظهر همون لحظه نتم قطع شد و تا الان قطع بود ...من شرمندم که اشکای خوشگلت رو در أوردم ....خوب اگه واسم مهم نبودی و دوست نداشتم که ازت عصبانی نمیشدم و چند روزم نبودی عین خیالم نبود ....پس بدون که بیش از حد دوست دارم ....تو با همه واسم فرق داری ...تو و مخاطب خاصم یه چیز دیگه ایی هستین وووخیلی دوست دارم مینوی من ...منو میبخشی ناراحتت کردم ؟خوب بهم حق بده ....نمیدونی این چند روز مثل دیونه ها شده بودم و منتظر یه خبری ازت ...دوست دارم و حالا بخند باشه نفسم ....

امیر------------بی تو هرگز دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:01 ب.ظ http://amir-2008-2008.blogfa.com

سلاااااااااام خوبی؟ تا حالا مینوی عصبانی ندیده بودیم والا

شاید بعد از این هم هرگز نبینی!

jom'e 8 sob دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:19 ب.ظ


حالا بله... تو همه کار اتکرده... دیگه چه؟؟؟

جمعه 8 صبح!
همه خوابن!

امینه دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:16 ب.ظ http://mane-zesht.blogsky.com

میتونم اسمتون رو بپرسم و خواهش کنم اینجارو حذف کنید

فکر می کنید اینجا مال شما بود که من گرفتم؟!
نه خیر!
این وبلاگ وجود نداشت. به هر دلیل. و من اون رو گرفتم. حالا هم برای فروشه. می تونید هر طور خواستید حساب کنید. هر کس بیشتر پول داد مال اونه!
من نه هک کردم و نه چیزی. کارم هم کاملا قانونیه.
اگر این وبلاگ مال شما بود پس چرا حذف شد؟ برید و از کسی که حذف کرده پس بگیرید. به هر حال آدم عاقل password ش رو دست هر کس و ناکسی نمی ده وگر نه این طوری می شه، در صورتیکه این وبلاگ مال شما بوده باشه!
باز شاید وبلاگ رو به شما پس دادم.

امینه دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:48 ب.ظ

بچه ها این وب مال من نیست

کاملا معلومه که در حال حاضر این وبلاگ مال شما نیست! مال منه! ولی اگر می خواهید شاید به شما دادم. یعنی فروختم! با من تماس بگیرید لطفا. مرسی.
فکر کنم سوتی دادید و یکی با شما شوخی کرده. یه حسی بهم میگه قبلا این وبلاگ مال شما بوده منتهی من اصلا احساساتی نیستم و کاملا خشک و منطقی هستم!

یکی خیلی ساده دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:04 ب.ظ http://smsnms.blogfa.com

سلام چه خبر چکار کردی که حذف شدی یا کار خودت بوده به هر صورت شاد باشی

blogsky همینه دیگه! خوبیش هم همینه اصلا!

حامد دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:28 ب.ظ http://tanhahamed90.blogfa.com

سلام خوبی؟ جریان چیه؟ چرا این طوری شد؟؟ هان

هیچ اتفاق غیر قانونی صورت نگرفته!
وبلاگ مورد نظر من در blogsky نبود به اسم خودم گرفتمش! حالا هم چوب حراج زدم بهش! همین!
به نظرم این ID قبلا مال همین امینه خانوم بوده که حذفش کرده و حالا رسیده به من!
چقدر اسم امینه رو دوست دارم! اسم یه دختری بود که قدر دنیا دوستش داشتم ولی اون تف کرد تو صورتم! اصلا محل هم نگذاشت!
... روزگار!

حامد سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:53 ق.ظ http://tanhahamed90.blogfa.com

بچه بازی در نیار بسه اینقد اذیتش نکن به تو هم میگن مرد

نه جونم! من دخملم عسیسم!

همین مونده بود که تو مردی رو به من یاد بدی!

آفرین!

دوست پسر من میشی آقای سیبیل کلفت؟!

مسلم بیگ زاده سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:16 ق.ظ http://daftar-ensha.blogsky.com

سلام
اصلا احساس خوبی بهم دست نداد. کار شما دوست عزیز رو می گم.
هرچی گشتم نتونستم یه نکته مثبت تو این قضیه پیدا کنم.
حالا به نظر خودت ارزش داره انسانیتت رو اینجوری با مبلغ ناچیزی بذاری زیر پا!؟
یه پیشنهاد، اگه تونستین داستان الاغی روی پل رو بخونید. خیلی می تونه شما رو کمک کنه. آموزنده است.

خوب تو بیا و اون داستان رو تو همین بخش کامنت ها بذار ملت صفا کنند!
امینه خانم هم خوشحال میشه!
من هم بهکذا!

مسلم بیگ زاده سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:17 ق.ظ http://daftar-ensha.blogsky.com

سلام
اصلا احساس خوبی بهم دست نداد. کار شما دوست عزیز رو می گم.
هرچی گشتم نتونستم یه نکته مثبت تو این قضیه پیدا کنم.
حالا به نظر خودت ارزش داره انسانیتت رو اینجوری با مبلغ ناچیزی بذاری زیر پا!؟
یه پیشنهاد، اگه تونستین داستان الاغی روی پل رو بخونید. خیلی می تونه شما رو کمک کنه. آموزنده است.

واقعا اگر یک پسر این بلا سرش اومده بود هم همین طور باهاش رفتار می کردید؟!
بد نیست شما مدعیان هم کمی به وجدانتون مراجعه کنید.
وانگهی کمی هم جنبه شوخی داشته باشید هم بد نیست.
و از اون مهمتر، دنبال سیاست بلند مدت در این زمینه نیستم. به زودی وبلاگ رو نقدی یا غیر نقدی برش می گردونم. ولی یه چیزهایی هست که باید برای صاحب اصلی وبلاگ روشن بشه. به نظر میاد با یکی دیگه شریک بوده و اون شریک این بلا رو سرش آورده.

حالا بگذریم.
اصلا من رذل و پست. خوبه؟
شما ها که مدعی هستید، بفرمایید و مردانگی رو به من یاد بدید! پولی رو که می خوام بهم بدید! اصلا کسی از من پرسید خرت به چند؟ فقط بلدید خره رو بفرستید روی پل و زیر پل هم بمب بگذارید؟!

به من نمی گن مرد! ولی به شما چی؟!!

فاطی سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 ق.ظ

هوی خانوم یا اقا از کی تا حالا این وبلاگ ماله شما بووده؟ چرا وقتی کسی ثبتش نکرده بود ماله شما نبود؟ مگه کرمه اسکاریس داری بنی کرم؟ حالم بهم میخوره از ادمایی مثله تو..
مینویی اس بده بگو چی شده؟

جواب های،هوی است. این وبلاگ از زمانی مال من است که ثبت کرده ام. وقتی کسی ثبت نکرده بود مال کسی هم نبود. وقتی من ثبت کردم، مال من شد. سعی کن مودب باشی و اگر به من هم فحش می دی حق نداری به من بگی بنی کرم و به خانواده ام توهین کنی، همه که مثل تو نیستند و با والدین محترمشان در طویله زندگی کنند. می فهمی احمق الدنگ زبان نفهم؟ می خوای به گوساله ای مثل تو یک دنیا فحش بار کنم که نتوانی بکشی و زیر آن بزایی زنیکه پتیاره؟ من هم وقتی زنهایی مثل تو رو می بینم حالم به هم می خوره و از پایین میریزم بیرون و گاهی هم روی صورت آدمهایی مثل تو و چه لذتی می برند و کلی تشکرات صمیمانه می کنند.
خیلی دلم می خواهد این کامنتت را تایید نکنم ولی تایید می کنم تا این بنده خدا هم بداند که چه دوستانی دارد بی ادب و بی شعور و هم خسیس که یک اس نمی دهد، بلکه دستور می دهد که خود مینو برایش اس بدهد. ظاهرا این خانم دوستی هم دارد که لطف کرده و وبلاگش را حذف کرده. شما ها نه سواد درست نوشتن دارید و نه درست حرف زدن.
حالا برگرداندن این وبلاگ مستلزم معذرت خواهی توست فاطی فلان کاره. فهمیدی یا نه زنیکه مشهدی؟

m سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ق.ظ http://purpirar.blogsky.com/

سلام
آره. راست میگی.
چون پیشنهاد قیمت ندادی، من به قیمت یک دوستی خوب ازت می خرم. اما اگر خواستی خودت قیمت بده تا باهات حسابش کنم. حتما از اینکه وبلاگ یکی دیگه رو کاملا شانسی برداشتی خیلی خوشحالی ، نه؟
اگر خواستی با ایمیلم تماس بگیر. مرسی.

سلام
کامنتی که بالا سرت هست رو بخون تا حالم رو بفهمی. فکر کنم مرد باشی. واقعا که چقدر بین زن و مرد فاصله هست. از حرف زدن تا کار کردن. فعلا که اعصابم رو خرد و خاکشیر کردن. یه کم صبر کن حالم بیاد سر جاش بعد بهت میگم. این طوری پیش بره شاید اصلا روی لج و لجبازی هم شده باشه وبلاگ رو نگه دارم.

امینه سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:47 ق.ظ http://mane-zesht.blogsky.com

من دیگه این وبو نمیخوام
با اون اسمی که دوسش داشتم وبمو ثبت کردم
تو فک میکنی چون این وب قبلش ماله من بوده من الان میام ازت میخرمش
عمرا
.....من امشب به همه دوستام آدرسمو میدم
من هنوز کامنتای اینجا رو که بجه ها فرستاده بودن رو نخوندمم امیر فاطی حامدو بقیه بچه ها لطفا عصبانی نشید همه چی آرومه فقظ ی لبخند ژکوند

شاید پیشنهاده خوبی باشه بخرمش نه
قیمت پایه انتخاب نکردی؟
از چند به بالا باید باشه قیمتا؟

شما بهتره با این بنده خدایی که کامنت بالا رو فرستاده در تماس باشی و به دوستانتون هم کمی ادب بیاموزید. بدک نخواهد شد. وبلاگ هم احتمالا بدون اینکه هزینه ای متحمل بشید میاد دستتون. من دزد هم باشم لااقل این قدر شرف دارم که از هر کسی دزدی نکنم. این هم یک شوخی بود. شما بهتره به فاطی بگید معذرت خواهی کنه و بعد قضیه تمومه وگرنه من روی دنده لج میفتم. تنها مشکل همین معذرت خواهیه.

امینه سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:54 ق.ظ http://mane-zesht.blogsky.com

این وب فقط ماله من بوده به تنهایی
من خودم حذفش کردم
که اشتباه بزرگی بود
اما یک ساعت هم از حذفش نگذشت که تو ثبتش کردی ها
هر چی باشه مهم نیست
بعدشم فاطی خسیس نیست چون میدونه من دیر بیدار میشم گفته من اس بدم
چرا کامنتی رو که خصوصی بود تایید کردی
ببیین خانوم مینو وامینه و جفنگ اینجا یک نفره
قیمت پیشنهادیت رو تو بگو

قیمت اینه:
صبور باشید و متواضع.

امینه سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:10 ب.ظ

ببخشید که باآدرس وب شما کامنت داده بودم

نخیر قربان! وبلاگ خودتونه!

امینه سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ب.ظ

اون بنده خدایی که شما میگید که من باهاش در تماس باشم
نگران نباشید من باهاش درتماسم
اون برادر منه برادر
................................................
من نمیتونم کسی رو مجبور به عذرخواهی کنم هر کسی که عملی ازش سر زده باشه میاد عذرخواهی میکنه هرچند کسی که واسه عذرخواهی مد نظر شماست دیگه نت نمیاد
هرچند شما هم که استادید
.............................................................
دیگه هیچ مشکلی وجود نداره همونطور که میدونی کارت کاملا قانونی هستش
میتونی این وب و واسه خودت نگه داری
یا حذفش کنی
یا هر کار دیگه ای
......................................................
اگه هرکدوم از دوستان من حرف بدی زدن اشتباه کردن چون این وب مال خودته
مال من نیست که بخوان با زور پسش بگیرن
ههههههههههههههههههههه
ما دیگه مزاحم نمیشیم راحت باشید
بای

چرا نمیاد نت؟ مگر اینکه مرده باشه!
شما می تونید نشون بدید که تا چه حد بر دوستانتون محبت دارید و می تونید وادار به جبران اشتباهاتشون بکنید یا نه؟ اگر نه، بهتره آدم قید دوستی رو بزنه. مثل من که حتی پدر و مادر هم بیخیال شده ام! به جای اونها فقط یک دوست واقعی دارم.
زوری در کار نیست. اتفاقی در وبگردی ها به تورم خورد. فکر کردم بابت این کار شوخی بکنم. اما بعضی ها جدی گرفتن! خیلی هم جدی!
این که شما این وب رو لازم دارید یا نه، جدا از اینه که من این رو نگه دارم. به هر حال به کسی گفته ام که با شما تماس بگیره. اون وکیل منه و همه چیز در اختیارشه. این وبلاگ رو هم به او خواهم داد چون خیلی با مرام و معرفت بود و مودب.
در واقع آدم ها دارند نتیجه اخلاق و ادبشون رو می بینند و نه هیچ چیز دیگری. این جمله رو وقتی استادم در یک جلسه خاص در دانشگاه گفت، به نظرم شوخی بود ولی تا امروز عینا همین اتفاق افتاده. بی ادب محروم ماند از لطف رب.

امیره سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:25 ب.ظ

امینه جون چی شده اینجا؟....دوست عزیز لطف کن وبش روبهش برگردون ازقبل مال امینه بوده مشکل پیش اومدافتاد دس شمالطفا حذفش کنید!

امیره؟ اسم دخترونه است؟ من که نشنیده بودم! عباسه و مهدیه شنیده بودم! از این به بعد میشه اسم دخترونه مثلا گذاشت محمده، علیه،حسنه، حسینه، ....................... ! خوبه دیگه!

امیره سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:27 ب.ظ http://shadab1994.persianblog.ir

یه شوخی بوده و اینجا اینجوری شده؟

از قدیم گفته اند تعارف اومد نیومد داره!
همینه دیگه!

امینه سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:50 ب.ظ

ببخشیدا ..شرمنده که باز مزاحمتون شدم
فقط خواستم ی کامنت بذارم و شما هم لطف کنید تایید کنید
........................................................

سلام به دوستای جفنگستان
خوبید؟
این اتفاق که پیش اومده (که حتی یک روز هم ازش نمیگذره) واسه من که درس عبرتی بود زودی عصبانی نشم
منطقی باشم و الکی نزنم وبمو حذف کنم
شاید مسخره باشه اما دیگه دیگه
.....................................................
الان که این وب متعلق به ایشون هستش که مبارکه منم خوشحالم
دوست جونیام
من میخوام ازتون خداحافظی کنم
خیلی دوستای خوبی بودین واسم
از همتونم ممنونم که باهام همراه بودید
وب جفنگستان با همون پستا و ی عالمه کامنت که شما گذاشته بودید رو من دیروز با ی آدرس دیگه ثبت کرده بودم از روی عصبانیت
اما من دیگه نیستم
من دیگه نمیام وبی بسازم و بنویسم
قول میدم هر چند وقت ی بار بیام بهتون سر بزنم
اگه روزی بخوام برگردم با همین آدی برمیگردم
دوستون دارم و موفق باشین
راستی اینجا شکلک بوس نداره ..بغل هم نداره
پس ی دنیا بوس و بغل

بنا بود اون پسره با شما تماس بگیره. اییمل بزنه. هنوز نزده؟
اون هم انگار قاطی داره!
هر چی اون بگه همون کار رو می کنم.
همین.

فاطی سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:25 ب.ظ

هرچقد بی ادب باشم بهتر از اینه که مثله تو دهاتی باشم دهاتی خانوادتم اگه کمتر از کرم نباشن بیشتر ازش نیستن چون بچه احمق و خنگی مثله تو رو به دنیا اوردن و این دنیا رو به گوه کشیدن
مینو خودش دلیل اس ندادنمو به تویه اسکاریس گف

انگار خوب همه رو میشناسی منم یه حدسایی زدم البته خو اون طرف ادمه مثله تو کرم نیس
من تا حالا تو عمرم از یه ادم متشخصم عذرخواهی نکردم چه برسه به یه کرمه اسکاریس.. هه بشین تو این وب از دوستانه حلقوی و اسکاریست حرف بزن تحفه

بله زنیکه فاحشه. تو وقتی از یک متشخص هم معذرت خواهی نکنی همون بهتر که آبم رو بریزم روت.
اصلا دلم میخواد این وبلاگ رو نگه دارم تا تو بهم التماس کنی و شب بیایی و با من بخوابی و خالی کنم تو صورت ماتیک زده ات و بفهمی دهاتی ها چه چیزهایی دارند که زنایی مثل تو حاضرند مثل عسل و بستنی بمکند و نوش جون کنند و حتی یک قطره اش رو هم روی زمین نمی گذارند بریزه.
هم تو و هم تمام خواهر و مادرت باید بیایید و بمکید. لیس بزنید و اوف و اوف بکنید. بیا. می تونی تلفنت رو بدی. من دیگه نیازی به معذرت خواهی ندارم. مکان هم دارم. ماشین هم دارم. از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن! هر جای ایران باشی میام پیشت. تو که ادب برات مهم نیست. فقط به آسکاریس فکر می کنی. باشه. پس خارش داری و من هم می خارونمت. می خورمت. بدو. دیر بجنبی پریدم! اون تمدن و فرهنگت رو نشون بده بذار دهاتی هایی مثل من یاد بگیریم. بکش پایین که با چشمهامون تمدنت رو ببینیم.
شروع کن اگه راست میگی. من که همین الان هم راست هستم.

امیره سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:30 ب.ظ http://shadab1994.persianblog.ir

آره اسم دخترونه است 19ساله منو با این اسم صدامیکنن

مبارکه!

تیما سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:39 ب.ظ http://www.tema.blogfa.com

چراوبت این شده پ

کامنتها رو بخونی متوجه می شی!

یکی خیلی ساده سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:54 ب.ظ http://smsnms.blogfa.com

سلام چه بد چه بد
عجب شوخی بود دختر
راست گفت چاوشی ههههههههههه
رفیق من سنگ صبور غمهام

به دیدنم بیا که خیلی تنهام

هیشکی نمی فهمه چه حالی دارم

چه دنیای رو به زوالی دارم
مجنونمو دلزده از لیلیا

خیلی دلم گرفته از خیلیا

نه مونده از جوونیام نشونی

پیر شدم پیر تو ای جوونی

تنهای بی سنگ صبور

خونه ی سرد و سوت و کور

توی شبات ستاره نیست

موندی و راه چاره نیست

اگرچه هیچکس نیومد

سری به تنهاییت نزد

اما تو کوه درد باش

طاقت بیار و مرد باش

اگر بیای همونجوری که بودی

کم میارن حسودا از حسودی

صدای سازم همه جا پر شده

هرکی شنیده از خودش بی خوده

اما خودم پر شدم از گلایه

هیچی ازم نمونده جز یه سایه

سایه ای که خالی از عشق و امید

همیشه محتاج به نور خورشید

سلام
این نتیجه رفتار آدم هاست.
بعد می گن قسمت و شانس و از این چرندیات!

یکی خیلی ساده سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:07 ب.ظ http://smsnms.blogfa.com

چه بد این چه جوابه پس شما پسری عجب گندی کشیدی به این وب پسر خوب نیست خدایش خجالت هم خوب چیزیه ولی خیلی بد نوشتی اون که چیزی بدی نگفته گفته دهاتی چقدر جو گیر شدی ولی جوابی که دادی خوب نبود رفتی وب کسی که حذف کرده گرفتی حرفی نیست ولی دوستاش میان وبهش نظر میدن میری میزاری تو نظرات بدترین کاری بود که انجام دادی
ولی گفتی دوست این شد مروت کجا رفت غیرت به این میگن غریت ریخت برای تو هنره و نمایش خود نشون دادن این نیست عزیز
دوستان این روزها
چنگی به دل نمی زنند
افسوس
آن که دل را چنگ می زد
دیگر
دوست
نیست...
افسوس جاشه افسوس بخوریم خدایش توقع نداشتم اینجور کامنتی ببینم و نهم فکرش میکردم اینجور اشخاصی با این رو بتونن اینجور جوابی که خیلی جای تاسف داره پسر جوابت خوب نبود خودتو به سوی خیش دعوت کن نزار غبار بروی دلت بشینه هرکسی عصبانی میشه یه چیزای هم میگه ولی نه به این صورت خیلی بد گفتی بد بد بد بخاطر پول حاظری هر کاری انجام بدی اره بی ارزشترین چیز درون این دنیا پوله
همه چیز قیمتش بالاست مگر
دوستی
مهربانی
محبت
عشق
انسانیت از همه مهمترینه
دیگر قیمتی ندارن

متاسفانه گوش من همه قبض ها و قسط هاش رو پرداخت کرده و دیگه به هیچ حرفی در دنیا بدهکار نیست. حوصله فلسفه و نصیحت و توصیه ندارم. این وب هم گند شد، شما بفرمایید اون طرف که چمن و گل و بلبل داره. هیچ حرف من هم بد نیست. وقتی به من توهین می کنند یه چیزه، وقتی به خانواده من توهین می کنند، قضیه فرق می کنه. باید بگذارم تو کاسه طرف.
این وب هم داشت به صاحبش عودت داده می شد ولی فضولی های خرمگسی باعث شد که همه چیز به هم بخوره. شما کامنتها رو بخون و ببین که چی به چی شده. وبلاگ جدید هم آدرسش اون بالا هست. هر کی می خواد بره ببینه. آدمها هم بهتره دوستی انتخاب نکنند که این جوری بندازدشون توی هچل. دختره هرزه بی شعور حاضر به معذرت خواهی ساده نیست. به چه حقی به من و خانواده من توهین می کنه؟ فکر می کنه با فحاشی کارش جلو میره؟ من حتی بدون درخواست دوستانه هم وبلاگ رو پس می دادم و راستش اصلا این وبلاگ رو برای این رزرو کردم که کسی دیگه اون رو ندزده ولی می بینم که ... واویلا!
در مورد دلم! خاکستریست از آرزوهایی که در جوانی سوختند و نه حتی میانسالی! دیگه در دل من هیچ آرزویی نیست. هیچ هیچ.
شما هم هر چی بی ارزشترین داری بریز تو سطل زباله ما! اگر این پول این همه بی ارزشه، کاش لااقل قیمت می دادی می گفتی این قدر از این بی ارزشترین بهت می دم! کامنت m رو این بالا ببین بعد فرمایش بفرما! این قدر هم مرام و معرفت و مروت رو به رخ من نکش! من هم می تونم بی ادبی رو به رخت بکشم که این همه دردسر واسه همه ما شده. یه دختره الدنگ الواط حاضر نیست حتی از با شخصیت ترین آدم های دنیا که برای هر کس می شه والدینش، معذرت خواهی بکنه. این آدم لیاقت زندگی نداره.
دوستی و مهربانی و انسانیت و عشق و انسانیت رو هم به این فاطی فاطی قر قاطی تعارف کن تا بگاره کف دستت!

آنا سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:52 ب.ظ http://mirarana.blogsky.com/

دیونه کلی از حذف وبت ناارحت شدم.....
چرا
اینقدر به هم ریختی
ببین هر جا دلت خوشه پا بزار به مردم کاری نداشته باش
دیگه اینکارو نکنی
بهت عادت کردیم بد جور
حضورت همه جا قشنگه عزیزم
دختر خونگرم جنوب میدوستمت:*

کامنت ها رو بخون!

آنا سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:57 ب.ظ http://mirarana.blogsky.com/

اوه اوه
من تازه فهمیدم چی شده
امیدوارم امینه عزیزم اهمیت به این بچه بازیا ندی
راستش نمیدونم چی بگم ولی همین کارا موجب میشه اعتمادا تو دنیای مجازی به صفر برسه
امیدوارم به جای این کشمکش ها
یه کم زندگی رو با دید باز ببینیم
و دشمنی و کل کل کردنو کنار بزاریم
امینه عزیزم تو میتونی وبتو با ادرس دیگه بنا کنی
وین بحث رو کش ندی


موفق باشید:)

به به !
آدرس وب جدیدش هم هست که!
واسه شما گذاشتم که دوستشید!
معلوم بشه هر کس در ادعای دوستی باهاش چه قدر از خودش مایه بگذاره!
و چه قدر دوستش داره.
و برای این دوستی که این همه ادعا می کنه، حاضر به انجام چه کارهایی هست.
بد هم نشده.
این امینه خانم یا مینو خانم یا هر اسمی که داره، می تونه عیار دوست و دوستی ها رو بسنجه.

ابلیس سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ب.ظ

اینا یه مشت مرض جوونیه
و عقده های خانوادگی
و تجاوز های اجتماعی
نمکیست بر زخم این مردک
و من تو رو درک میکنم
چون من از تو بهتر، تو رو میشناسم

درست بنویس ببینم چی میگی!
مردک منظورت کیه؟
منظور از تو در تو رو می شناسم کیه؟
این چیز ها به ابلیس نمیاد!

verta چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:53 ب.ظ

iinja che khabare amineh?

خبرهای خوب!
آزمون دوست سنجی ناخواسته !

جمع نیک اندیشان پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:08 ق.ظ http://nikandishi.blogfa.com

آزادی های یه دخترو هم دارم اما هیچ وقت سو استفاده نکردم

*******************************************************
سلام . سال نو مبارک

در جمع نیک اندیشان با نوشتهء خانم هستی ... منتظر نظرات خوبتون هستیم
*******************************************************
http://nikandishi.blogfa.com
با تشکر مدیر وبلاگ[گل]

از قول من به این خانمی بفرمایید برو شوهر کن خیرشو ببینی آبجی جون! وگرنه پریده!

یکی پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:44 ب.ظ

راز دوستی در تفاوت قائل شدن میان دوستان است . صداقت را به چاپلوسی و صمیمیت را به لبخندهای تصنعی ترجیح بده.

دوستی با دشمنی یکی است؟
یعنی فکر می کنی دوست واسه آدم دردسر درست می کنه؟!!!!!!!!!
جل الخالق!

مهمه؟ پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:45 ب.ظ http://shadab1994.persianblog.ir

آدرس وب جدیدش کجاس که میگی اون بالا رونگاه کنید به لطف شما هنوز وب نداره تا یه هفته

دوستان عزیز امینه جان تا یه هفته دیگه به همتون آدرس میده
شماهم که ازقضیه مطلع شدید دیگه اینجا واس امینه کامنت نذارین چون خودشم راضی نیس مزاحم صاحب این وبلاگ شید
فراموش کنید فک کنید این وبلاگ از اولم واسه امینه نبوده
مرسی ازهمه

ببخشید! من فکر کردم در یکی از کامنتها اعلام کرده چون گفته بود که بابت ثبت این وبلاگ اشتباه کرده. گفتم شاید آدرس وب جدیدش رو داده.
درضمن خودش میاد و کامنت ها رو نگاه می کنه. مطمئن باش!
این وبلاگ فعلا مال منه!
اگر آدرس وب جدیدیش رو بگذاره، حتما به شما میگم.

s پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:56 ب.ظ

نمیدونم چه خبره چرا داری این کارومیکنی من خوب میشناسمت همه چیت ضایع است حتی طرز حرف زدنت حتی اسمی که واسه وب انتخاب کردی حتی جوابایی که واسه کامنتای خودت دادی قالب وبت جواب به کامنتا گند کاریای اخیر که جاهای دیگه انجام دادی خدا اون بالاس کسی که نشناسدت باورت میکنه من تا دیروز باورنداشتم اما الان واقعاباورم شد
مطمئنن امینه به اینجا احتیاج نداره اون که احتمالاداره یه وب راه میندازه آدرسشو که بهت نداد ولی میده
میدونم که الانه که حاشاکنی ویه مشت فحش بارم کنی ولی نوشتم تا خودت بدونی اگه نفهمیدی
آراستا جوجو؟

شناخت تو هم مثل شناخت فاطی جون یا شاید هم فاطی ...ون می مونه؟! همه چی من ضایع است! همیشه از حرف زدن های کلی متنفر بوده ام. مثلا هنوز نمی دونی که اسم این وبلاگ رو من انتخاب نکرده ام!! این شناخت توست. کی کامنت واسه خودم گذاشتم و چه جوابی بهش دادم؟
قالب وبم چه عیبی داره؟ پیش فرض بلاگسکایه!
جواب من به کامنتها چه اشکالی داره؟ یکش رو بگو به شرطی که قبلا در موردش توضیح نداده باشم!
گندکاریهای دیگه که جاهای دیگه انجام داده ام رو توضیح بده!
خدا هم اون بالا نیست. راحت باش و حرفت رو بزن. جواب سوالای من رو بدون توجه به عدم/وجود خدا بگو. این طوری راحت تریم. چرا هر وقت کم میاریم از خدا مایه می ذاریم؟
خوش حالم که الان به خدا ایمان آوردی. مبارکت باشه. این برای من افتخاری محسوب میشه که بتونم کسی رو به ایمان هدایت کنم.
البته که اون به این وبلاگ احتیاج نداره و من هم اینجا رو برای همین باز گذاشته ام که بتونه با شما تماس بگیره و شما ها هم بتونید نشون بدید که چه قدر برای این دوستتون دارید لطف می کنید. فعلا کسی (به جز یک نفر که فعلا بماند! چون اصلا دوست این مینو یا امینه خانم نیست!) حتی یک ریال هم برای بازپس گیری این وبلاگ اعلام موجودی و وجود نکرده! به شما هم میگن دوست؟!!!!! ادعا دارید فقط. پای عمل که میرسه، همه تون جا می زنید.
آراستا جوجو رو هم نمی شناسم و کاملا معلومه که اشتباه می کنی. بهتره دلیل این که فکر می کنی من آراستا جوجو هستم رو در کنار جواب سوالات بالا برای من ارسال کنی وگرنه اون انگشتانت رو بگذار در جای مبارکت و مزاحم نشو.
در مورد اینکه من آراستای تو هستم یا نه هم خود امینه می دونه و می تونه جواب بده بر مبنای قضاوت شخصی خودش. اما تو باید اسنادت را ارائه بدی. می فهمی؟

فرشته پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:03 ب.ظ http://angel-sky.blogfa.com

قیمتش چنده حالا؟ با تخفیف
آپم. بدو تا فیلتر نشدم.

فیلتر بود که! نشد بهت قیمتش رو بدم. ایمیل هم نداری.
کلا خیلی خطرناکی! تخفیف هم می خوای !

sunrise جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ق.ظ

بیب بیب بیب… فکر کردی بوقه؟ نه بابا! می خواستم بگم: بی برو برگرد دوستت دارم

سلام عزیزم
چی شده ؟من هرچی گشتم هیچی پیدا نکردم !
تو چت شده ؟اگه آن شدی یه خبر بده !منتظرما

سلام عزیزترم!
خیلی باحالی!
تو دیگه آخرشی! ایول!

یکی خیلی ساده جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:38 ب.ظ

سلام منم هک شدم

سلام
اینجا هک نشده عزیز دل برادر!
اشتباه گرفتی!

چشم درشت(امینه) شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 ق.ظ http://che6m2ro6t.limooblog.ir

سلام
میدونم علاقه ای نداری به حضورت توی وبم
اما خواستم آدرسمو برات بذارم
ممنونم ازت دیگه خداحافظ

سلام
مدتیه همه می دونند ته دل من چیه!
البته این خیلی هم خوبه. لازم نیست چیزی بگم! همه می دونند چی تو دلم هست دیگه!

چشم درشت(امینه) شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:16 ب.ظ http://che6m2ro6t.limooblog.ir

اما من نمیشناسمت
ونمیدونم ته دلت چیه که

اما در نظر قبلیت از ته دلم خبر داشتی که چی دوست دارم و از این حرفها!
برای آشنایی هم هنوز زوده!
خیلی زود.
این هم نوشته قبلی:

میدونم علاقه ای نداری به حضورت توی وبم

حالا تو کدوم امینه هستی؟ همون صاحبی که سر بلبلش رو برید و انداخت دور؟!!

چشم درشت شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:17 ب.ظ http://che6m2ro6t.limooblog.ir

چشم درشت یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:41 ب.ظ http://che6m2ro6t.limooblog.com

خوب آره
گفتم میدونم علاقه ای نداری
مگه راست نیست؟
قرار بود هر وقت وب زدم بچه ها رو دعوت کنم
شما هم گفتی هر وقت من آدرس دادم میذارید اینجا
منم گفتم بیام آدرس رو بذارید اینجا
احتمالا دوس ندارید بیاید
چون همین آدمایی که اومدن اینجا و کامنت دادم میان اونجا
هر چند چند نفری هم هستند که موضوع رو از خودم پرسیدن ودیگه اینجا نیومدن
در هر صورت هر جور دوس داری
اگه بیاین که قدمتون روی چشم عین باقی دوستان
اگه نیاین هم هر جور میلتونه
من از ته دل شما خبر ندارم
فقط حدس زدم
که ممکنه اشتباه یا غلط باشه
احتمالا بلد نبودم درست بیان کنم منظورمو

حالا تو کدوم امینه هستی؟ همون صاحبی که سر بلبلش رو برید و انداخت دور؟!!
ههههه
نه من اون امینه نیستم
من نه بلبل داشتم نه سرشو بریدم
کنایه یا هر چیزی رو واسه خودتون نگه دارید

من یه دیوونه ام که قبل تو این آی دی جفنگ مینوشتم

خوب پس آره دیگه. همون امینه هستی.
سر بلبلت رو بریدی و انداختی اینجا.
من بودم که نجاتش دادم. درسته دیگه.
حالا هم آدرست رو بگذار. من دنبال افزایش بازدید کننده نیستم!
آهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــای ایهای الناس!
به هوش! به گوش! شما که برای دیدن امینه یا مینو اینجا می اومدید! این هم لینک جدید وبلاگش!
http://che6m2ro6t.limooblog.com
بفرمایید!
اصلا چشم درشت یا چشم قابلمه یا دیگ واسه من چه فرقی داره؟!! چیزی گیر من که نمیاد!
راستش هنوز هیچکس در دنیا از ته دلم خبر نداره! حتی خودم!
بنابراین:
اشکالی نداره.
چشمهات هم خیلی قشنگه تو این عکسی که گذاشتی. خیلی هم خوشگلی. همون بهتر که این وبلاگ رو حذف کردی. اصلا چرا خانمی بیاد و اسم وبلاگش رو بگذاره "من زشت" وقتی همه زنها مسابقه احمقانه زیباتر نمایی رو انتخاب کرده اند؟!

چشم درشت یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:21 ب.ظ http://che6m2ro6t.limooblog.com

چشم قابلمه ای یا هر چیز دیگه که هستم هستم
بعدش هم من برای انتخاب من زشت دلایلی داشتم
که بدرد بقیه نمیخوره
...............................
همه زنها مسابقه احمقانه زیباتر نمایی رو انتخاب کرده اند
به من چه مگه من دنبال این بودم؟
من با توجه به روحیات خودم مینویسم
ای دی انتخاب میکنم
عکس میذارم
همین

خوش بگذره عزیز دل برادر!

چشم درشت یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:26 ب.ظ http://che6m2ro6t.limooblog.com

در ضمن شما از کجا میدونی من خوشگلم؟
اون عکس عکس چشمای من نیست
دلایل من برای من زشت پیشه خودم میمونه
راستی ازت ممنونم که سر بلبل من رو نجات دادی

دختری و جوان و دختر جوان زیباست!
منطق رو حال کردی!
در ضمن این بلبل داشت بعد از یک شوخی خیلی کوچولو و ساده به دستت برمیگشت. نه؟
ولی بی جنبگی و ... یکی از دوستانت باعث شد که فعلا تا اطلاع ثانوی دست من بمونه! متاسفم ولی به هر حال هر آدمی غروری داره و همون طور که مطمئنم(و به درستی مسمئنم) دوست داری این وبلاگ برگرده، من هم آدمم و اصلا دوست ندارم با من بد رفتار بشه. زبان خوش مار را از سوراخش بیرون می کشد. چطور چند تا دختر جوون نمی تونند یک وبلاگ رو از من پس بگیرند؟!! جدا متوجه میشی چه حرفی رو می گم؟ تو رو به علت انتخاب این اسم قسم میدم یه کم فکر کن! تو این دنیا که دخترا پسرها رو تیغ می زنند و کافیه بری چت روم یاهو و با یک آیدی دخترانه ساعتی چند هزار تومن شارژ ایرانسل بگیری چند تا دختر واقعی نمی تونند با زبان خوش این وبلاگ رو پس بگیرند؟
واقعا مایه تاسفه. خیلی عمیق.
دیگه نمی دونم چی بیشتر از این بگم الا اینکه توصیه می کنم به صبر و اخلاق حسنه، اول هم خودم رو و دوم دیگران.

بهروز دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ق.ظ http://mohabat17.blogfa.com

راه که می روم
مدام بر می گردم
پشت سرم را نگاه می کنم
دیوانه نیستم
خنجر از پشت خورده ام...
آپم گلم[گل]

همین طوری کامنت نگذار! اینجا فعلا اونجایی نیست که بود! بودش نابود شده و هستش دیگه نیست! متوجه می شی یا هنوز حواست به پشت سرته که خنجر نخوری؟!

ولی ایول داری! خوشم اومد!

چشم درشت دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:09 ب.ظ http://che6m2ro6t.limooblog.com

بله منطق شما رو که ما داغریم حال میکنیم
اره بر میگشت
اما به خدا من دیگه نمیخوامش
بعدش هم اون مایه تاسف برای تو برای من مایه مباهاته
دخترا که پسرارو نمیتیغن
پسرا با آی دی دخترونه پسرارو میتیغن

چی شده مگه؟ نکنه تو صورتت اسید پاشیدن؟ جوری حرف می زنی که آدم شک می کنه نکنه خود زکیه باشی تو سریال خان الحریر (سرای ابریشم که ماه رمضان سالها پیش پخش میشد) ؟!
جالب بود! مطمئن رو تو کامنت قبلی مسمئن نوشته بودم! می بینی! من اشتباه کردم! این یک فاجعه است! تمام اساتیدم حق دارند از من شکایت کنند!
منظورم از مایه تاسف بودن این نیست که با هرزگی و لودگی و عشوه گری پس بگیرید. اشتباه برداشت کردی آبجی خانوم. خیلی ساده و با یک درخواست خیلی مودبانه میسر بود. کامنت دوشنبه 14 فروردین 1391 ساعت 20:16 رو نگاه کن جمله آخرش چی نوشته ام:

باز شاید وبلاگ رو به شما پس دادم.

منظورم بدون قیمت بود و هیچ شوخی هم در کار نبود. کامنت دوشنبه 14 فروردین 1391 ساعت 21:28 رو هم بخون چی نوشته ام. اصلا می دونی چیه؟ من از یک جایی که یادم نمیاد اومدم همین طوری به این وبلاگ ولی دیدم نیست! یه جورهایی! که نمی گم هم آرشیو وبلاگ رو دیدم و فهمیدم مال کسی بوده و احتمالا اشتباهی حذف شده و گرفتم تا به شما پس بدم. همه اش یک شوخی بود جان جفتمون. کار هم داشت خوب پیش می رفت اصلا. می خواستم بعد از یک هفته یا حتی کمتر پسش بدم که ...... خودتون بهتر می دونید.
این کامنت رو هم بخون در تاریخ سه شنبه 15 فروردین 1391 ساعت 00:53 که من نوشته ام:

همین مونده بود که تو مردی رو به من یاد بدی!

از همین جمله میشه فهمید که من خودم از این کارم ناراضی هستم. از این که یکی اصول مردانگی رو به من تذکر بده شاکی میشم. اصلا می دونی اسم قشنگت برای من چقدر خاطره انگیز و دوست داشتنیه؟ کامنت دوشنبه 14 فروردین 1391 ساعت 21:28 رو بخونی بد نیست! ... و چه دورانی بود!
گذشته، ولی من بدی برای کسی نمی خوام.
دخترها هم پسرها رو تیغ می زنند. اگر این طور فکر می کنی شاید به این دلیل باشه که تا حالا با دختر ها با جنسیت دختر چرخیدی و نه پسر! از پسر ها بپرسی بهت میگن! همین فاطی ... هم میتونه کمکت کنه! ازش بعید نیست. فوت و فن ها رو کاملا خوب بلده.
به هر حال، زندگی یعنی امید، تا شقایق هست، ازدواج باید کرد مگر اینکه شوهر کرده باشه! ناامید شیطان است. عجله هم کار شیطان است. گر صبر کنی ز غوره مشروب سازم! باز هم بگم؟!

چشم درشت دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:38 ب.ظ http://che6m2ro6t.limooblog.com

من اگه میام اینجا کامنت میدم به خاطر پس گرفتن این وب نیست
میدونی به قول خودت با منطق و حاضر جوابیت حال میکنم
بعدش اگه ی روزی این وب رو حذف کنی من نمیام اینو بگیرم

من میدونم همه چی شوخی بوده
من از اول به خاطر اینکه کامنت امیر رو تایید کردی ناراحت شدم و میخواستم اینجا رو حذف کنی که کسی کامنت نده
اما دیدم اینجا بچه ها شلوغ کردن
به هم پریدین
دیدم اصلا این وب ارزشش رو نداره
من به همون دوستتون که میل زده بود هم گفتم که این کار شوخی باحالی میشد اگه به هم نمیپریدن
اما چه میشه کرد
شده شوخی بی مزه

در هر صورت
من اگه میام اینجا واسه این وب نیست
پس این همه مطمئن نباش که من این وب رو میخوام

بدرود برادر

می دونی نفرت حاصل چیه؟
سعی کن بهش فکر کنی و نتیجه رو بهم بگو.
حاضر جوابی من هم هیچ ارزشی نداره.
کامنت امیر رو هم اگر خودش می خواست شاید حذف می کردم ولی من اعتقادی به این کارها ندارم. کامنتی که تایید شد به صورت فورس ماژور ممکنه حذف بشه و کامنتی که محتوای غیر اخلاقی داره ممکنه تایید نشه. باقی بقایت، تایید می شود! حتی کامنتی که خودم فرستاده بودم رو دیدم که غلط نوشته ام ولی اصلاحش نکردم!
به هم پریدن هم علتش در بالا قدم به قدم ثبت شده. دوست نازنین شما بود که کار رو خراب کرد. هرگز نخورد آب زمینی که بلند است. این دوستی شما بود که کار رو بر شما گرون کرد و این وب رو ندارید. چه اشکالی داشت مودبانه و محترمانه حرف می زد؟ اون هنوز فرهنگ معذرت خواستن رو بلد نیست و افتخارش اینه که معذرت نمی خواد. واقعا همچین آدمی تا حالا ندیده بودم که معذرت نخواستن بابت توهین بی علتش رو افتخاری برای خودش بدونه.
خیلی امیدوار نباشید. شاید زد به سرم و بی دلیل من هم این وبلاگ رو حذف کردم. شاید هم همیشه دست من موند. شاید هم دادم به یکی دیگه.
به امید دیدار و امید رو هرگز از دست نده. آدمهایی که منطقی برای ادامه حیات ندارند امید رو بهانه قرار می دن که البته صداش بد هم نیست ولی نه به خوبی خواننده های دیگه، خواهر!

چشم درشت چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:13 ب.ظ http://che6m2ro6t.limooblog.com

نمیدونم
تا حالا از کسی نفرت نداشتم
بجز از بعضی کارا و رفتارای خودم
.
.
.
.
برام مهم نیست این وب دست کی باشه و چطورمدیریت بشه
چون میخوام این آدرس رو از ذهنم پاک کنم
پس واسه همیشه خداحافظ

نفرت یعنی عشق شکست خورده.
مثلا من تا حالا تو عمرم از کسی متنفر نبودم جز یک دختری که بینهایت دوستش داشتم و از جون براش مایه گذاشتم و هر کاری براش انجام دادم ولی وقتی که خرش از پل گذشت و به اندازه کافی سواری گرفت، هیکلم رو به لجن انداخت. من واقعا دوستش داشتم ولی اون اگرچه می دونست داستان از چه قراره، ولی سوء استفاده کرد. باید همون اولش می گفت که اشتباه می کنم. یا مثلا من چنین قصدی ندارم و از این قبیل. حالا در دل من تخم نفرت کاشته شده. اصلا وقتی از دختری یک ذره رنجیده می شم اون مید جلوی چشمم و همه چیز به هم میریزه. این یعنی عقده، کینه، نفرت. اگر تا حالا تجربه نکرده باشی، خوش به حالت! امیدوارم هیچ وقت نصیبت نشه.

ضمنا برات هم مهمه که این وب دست کیه و چطور مدیریت میشه. مطمئن باش!

چشم درشت شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:39 ب.ظ http://che6m2ro6ht.limooblog.com

aha

بله متاسفانه کار ما هم این جوری شده.

.......... شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:58 ب.ظ

ب ی م ز ه

نه که تو خیلی بامزه ای!

یکی خیلی ساده جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:12 ب.ظ

سلام کمال تشکر از شما دارم یه تحقیقی انجام دادم که شما راه اونو بهم نشون دادی ولی استفاده بردم و یه تحقیقی جالب و مفید بیرون اومد نمیدونم چه جوری تشکر کنم خیلی چیزا روشن شد بهم خیلی چیزا باورت میشه

سلام
انگار اشتباه گرفتی عزیز دل برادر! بهتره راهی که نشون داده ام و تحقیق مورد نظر و فوایدش رو برای استفاده دیگران و من جمله حقیر همینجا منتشر کنی که دیگران هم فیض برند. با تشکر فراوان.

حکیم شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 ق.ظ

فقفقفقف یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:42 ب.ظ

بی ناموس ماررت رو گگگگگ.........

ماررت یا مادرت؟!!

عرض شود که بی ناموس هم خودتی، بی شرف هم روش!
هم مادرت رو گگگگگ ........ هم خواهرت رو!
اگر هم عمه و خاله ت رو دوست داری دیگه این طرف ها پیدات نشه!
بزن به چاک!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد